Bilder oppe hos Furiene, store barn.

Her har vi noen bilder av avdelingen for de store barna.

Regnbue trappa

Her er toppen av trappa vår, som vi har malt i regnbuens farger. Den fører opp til Furiene, avdelingen til 3-6 åringene våre.

Når du kommer opp trappa møter du lesekroken, bøkene blir oppdtert ofte av kommunens bibliotek. Ett fantastisk tilbud!

Deretter kommer du inn på det lilla rommet. Her har vi bordaktiviteter som å male, fargelegge, leke med modelleire osv. Når det er på tide med lunsj så ryddes og vaskes bordene, og blir dekt på til mat. Vi baker vårt eget brød to ganger i uken. Da blir det smøremåltid for barna, noe de er veldig glad i. De andre dagene i uka har vi varmmat- bortsett fra turdag. Da er det niste hjemmenifra som gjelder.

Inne på det grønne rommet har vi alle lekene våre! Med to gode sofaer, som det blir lest i, lekt doktor i blandt mye annet. Her er det bare fantasien som setter grenser.

Siste rommet oppe er samlingsstund rommet, her er det ting til samlingstund som har fått en spesiell plass. Historien om gruffalo, dinosauruser, og tryllesamlingen er de som er veldig populært om dagen.